REGULAMIN KORZYSTANIA Z SZAFEK UBRANIOWYCH W CMS Szczecin
- Szafki przydzielane są na cały rok szkolny lub jeden semestr po uiszczeniu opłaty przelewem na konto Rady Rodziców w wysokości:
– 30 PLN za semestr
– 50 PLN za rok szkolny
UWAGA! SPECJALNA OFERTA!
Jeżeli uczeń wpłaci na konto Rady Rodziców jednorazowo, z góry, pełną wysokość rocznej stawki opłat na Radę Rodziców w wysokości 100 PLN/rok otrzyma szafkę GRATIS !
W przypadku rodzeństwa, po uiszczeniu kwoty 100 PLN (za rodzinę) pierwsza szafka gratis, druga i kolejna w cenie 25 PLN/rok/szt.
Konto Rady Rodziców
PL 50 1240 3927 1111 0010 2875 0043 Bank Pekao SA
Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy Rady Rodziców, w tytule przelewu podając informacje: „najem szafki, imię i nazwisko ucznia oraz klasę i szkołę (SSP, GIM, LO)”. Pozyskane w ten sposób środki przeznaczone będą na zakup nowych szafek lub innych elementów wyposażenia szkoły służących celom wychowawczo-edukacyjnym. Szafki pozostają własnością Rady Rodziców.
- Wpłaty za szafki należy uiścić do końca września za semestr I lub za cały rok szkolny 2018/2019, ewentualnie do końca I semestru – za semestr II (opłata jednorazowa).
- Opłata za szafkę nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z szafki.
- Odbiór kluczyków w sekretariacie szkolnym po okazaniu dowodu wpłaty.
- Przed wydaniem kluczyka do szafki rodzic/prawny opiekun ucznia potwierdza własnoręcznym podpisem, że akceptuje warunki udostępniania i korzystania z szafek (w przypadku ucznia spoza Szczecina akceptowany podpis przesłany drogą elektroniczną). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1.
- Użytkownik szafki zobowiązany jest dbać o jej czystość i estetykę.
- Szafki służą do przechowywania książek, zeszytów, strojów sportowych, odzieży wierzchniej itp.
- W szafkach nie wolno przechowywać:
– przedmiotów niezwiązanych z koniecznością przebywania w szkole,
– produktów żywnościowych (szczególnie napojów) w stanie i formie umożliwiającym rozlanie, wyciek,
– przedmiotów zabronionych na terenie szkoły zgodnie z Regulaminem Wewnętrznym CMS,
– brudnej odzieży, mokrych ręczników itp
- Na szafkach oraz w ich wnętrzu nie wolno niczego przyklejać i niczego rysować.
- Użytkownik szafki ponosi całkowity koszt naprawy uszkodzeń powstałych z jego winy, w wyniku niewłaściwej eksploatacji lub zniszczenia.
- W przypadku zagubienia kluczyka do szafki, nowy kluczyk zostanie wydany po uiszczeniu opłaty w wysokości 20 PLN na rachunek bankowy Rady Rodziców lub w kasie szkoły.
- Użytkownik otrzymuje jeden klucz do szafki. Drugi (zapasowy) znajduje się w szkole.
- Zabrania się samodzielnego dorabiania klucza do szafki.
- Uczeń zobowiązany jest do opróżnienia szafki oraz uprzątnięcia jej:
– na czas ferii zimowych oraz przerw świątecznych;
– na tydzień przed końcem roku szkolnego, a uczniowie klas maturalnych na tydzień przed zakończeniem roku szkolnego LO.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
– dyrekcja lub osoba wyznaczona przez Dyrektora, zastrzega sobie prawo kontrolowania zawartości szafek
– szkoła nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione szafkach
– w kwestiach nie ujętych regulaminem rozstrzygać będzie Dyrektor CMS.
Regulamin obowiązuje od 01.09.2018 roku.